Workshop: Omgaan met boze en emotionele klanten

14 maart 10:00

Reiswerk kantoor,
Storkstraat 24,
3833LB Leusden

Schrijf je in
workshoplastigegesprekken

Weet je dat 70% van de klanten een bedrijf verlaat na een slechte ervaring? Als je te maken krijgt met een ontevreden klant, is het dus van groot belang dat je hier goed mee omgaat. Een goede oplossing kan een klant zelfs loyaler maken dan voorheen. Ontwikkel vaardigheden om problemen professioneel op te lossen, goed om te gaan met lastige situaties en zelfs boosheid om te zetten in kansen. Leer de kunst van klanttevredenheid in elke situatie!

Wat leer je tijdens deze workshop?

Werk je in de reisbranche en wil jij leren hoe je zelfs in de lastigste situaties tevredenheid creëert? Dan is deze workshop voor jou!

In deze workshop leer je:

  • Hoe je klachten professioneel oplost
  • Hoe je lastige situaties beheerst
  • Hoe je boosheid om kunt zetten in kansen

 

De workshop is interactief en praktijkgericht. Je leert door te doen en te oefenen met herkenbare praktijksituaties. Zo kun je de vaardigheden meteen in de praktijk toepassen. Deze workshop is geschikt voor medewerkers met enige ervaring in klantcontact die hun klantenservice willen verbeteren en lastige situaties effectief willen aanpakken.

Details

Datum: 14 maart 2024

Tijd: 10.00 – 15.00 uur (inclusief lunch)

Spreker: Daan Tel

Kosten: Early Bird €224,- per persoon t/m 4 februari. Vanaf 5 februari €249,- per persoon (dit tarief is voor bedrijven die zijn aangesloten bij de CAO reisbranche).

Voor bedrijven die niet zijn aangesloten bij de cao reisbranche: Early Bird €314,- per persoon t/m 4 februari. Vanaf 5 februari €349,- per persoon.

Deelnemers: Minimaal 10 en maximaal 15 deelnemers. Maximaal 2 personen van dezelfde organisatie.

Nog een andere collega aanmelden? Meld diegene dan aan met een ander emailadres (gebruik niet 2 keer dezelfde).

Wie is Daan Tel?

Daan Tel is ruim 10 jaar werkzaam als coach en trainer. Dat laatste vooral op het gebied van excellent klantcontact. Hij is persoonlijk, inspirerend, humoristisch en scherp. De rol, om als trainer en coach de menskant van een organisatie te ontwikkelen, voelde voor hem direct als gegoten. Hij beseft dat hij als trainer altijd zichzelf meeneemt. In plaats van te leunen op modellen en theorieën, vertrouwt hij op wat hij zelf aanvoelt en waarneemt als onderdeel van de groep.

Meer informatie of vragen?

Heb je vragen over deze workshop? Neem dan contact op via info@reiswerk.nl

Meer evenementen

7 mrt 2024

14:00 - 17:00

Ravensewetering 1, Nieuwegein

HR-Meeting: Diversiteit en Inclusie

Ben jij ook bij de allereerste HR-meeting van het jaar? Op donderdag 7 maart om 14.00 uur ve...

Lees verder

22 mrt 2024

10:00 - 10:00

Europaplein 22, Amsterdam

De Nationale Carrièrebeurs

De Nationale Carrièrebeurs is hét grootste carrière-evenement van Nederland ...

Lees verder
cta

Niet gevonden wat je zocht?

We helpen je graag verder

Neem contact met ons op en we zorgen voor een passend antwoord op jouw vraag.