Er staan nieuwe workshops in de agenda voor het najaar. Neem snel een kijkje en schrijf je in! Klik hier.

VOL! Workshop - Basisvaardigheden in klantcontact

28 november 2023

pexels cottonbro studio 5081391

Let op: deze workshop is volgeboekt. Inschrijven kan alleen nog voor de wachtlijst. Zodra iemand zich afmeldt, komt er een plekje vrij en nemen we contact met je op.

Klantcontact is onmisbaar in de reisbranche. In deze workshop krijg je de sleutels tot succesvolle (telefoon) gesprekken. Ontdek hoe je met inzicht, klantgerichtheid en positieve communicatie onvergetelijke ervaringen kunt creëren voor elke klant.

Wat leer je tijdens deze workshop?

Ben jij een starter in de reisbranche? Wil jij leren hoe je een positieve klantervaring creëert? Dan is deze workshop voor jou!

In deze workshop leer je:

  • Hoe je actief luistert naar klanten
  • Hoe je de behoeften en zorgen van klanten begrijpt
  • Hoe je een positieve communicatie-ervaring creëert

 

De workshop is interactief en praktijkgericht. Je werkt aan de hand van voorbeelden die je zelf inbrengt. Zo leer je de vaardigheden die je in de praktijk nodig hebt.

Deze workshop is geschikt voor:

  • Starters in de reisbranche
  • Medewerkers die hun basisvaardigheden in het (telefonisch) klantcontact willen verbeteren

Details

Datum: 28 november 2023

Tijd: 13.00 – 16.00 uur

Spreker: Daan Tel

Kosten: Early Bird €129,- p.p. t/m 14 oktober. Vanaf 15 oktober €149,- p.p. Neem je iemand uit je organisatie mee? Dan krijgt diegene nog eens 10% korting!

Deelnemers: Minimaal 10 en maximaal 15 deelnemers.

Let op: deze workshop is volgeboekt. Inschrijven kan alleen nog voor de wachtlijst. Zodra iemand zich afmeldt, komt er een plekje vrij en nemen we contact met je op.

 

 

 

Wie is Daan Tel?

Daan Tel is ruim 10 jaar werkzaam als coach en trainer. Dat laatste vooral op het gebied van excellent klantcontact. Hij is persoonlijk, inspirerend, humoristisch en scherp. De rol, om als trainer en coach de menskant van een organisatie te ontwikkelen, voelde voor hem direct als gegoten. Hij beseft dat hij als trainer altijd zichzelf meeneemt. In plaats van te leunen op modellen en theorieën, vertrouwt hij op wat hij zelf aanvoelt en waarneemt als onderdeel van de groep.

 

Meer info of vragen

Heb je vragen over deze workshop? Neem dan contact op via info@reiswerk.nl

Meer evenementen

19 sep 2024

14:00 - 16:00

Ravensewetering 1, Nieuwegein

Resultaten imago-onderzoek & masterclass employer branding

Wat vindt de Nederlandse bevolking eigenlijk van werken in de reisbranche? Dat onderzoeken w...

Lees verder

10 okt 2024

13:00 - 16:00

Storkstraat 24, Leusden

Workshop: Diversiteit en Inclusie

Hoe divers en inclusief is jouw organisatie nu eigenlijk echt? Vaak denken we dat we er al zijn m...

Lees verder
cta

Niet gevonden wat je zocht?

We helpen je graag verder

Neem contact met ons op en we zorgen voor een passend antwoord op jouw vraag.