VOL! Workshop - Omgaan met boze en emotionele klanten

30 november 2023

workshoplastigegesprekken

Let op: deze workshop is volgeboekt. Inschrijven kan alleen nog voor de wachtlijst. Zodra iemand zich afmeldt, komt er een plekje vrij en nemen we contact met je op.

Weet je dat 70% van de klanten een bedrijf verlaat na een slechte ervaring? Als je een klacht krijgt van een klant, is het dus van cruciaal belang dat je deze goed oplost. Een goed opgeloste klacht kan een klant zelfs loyaler maken dan voorheen. Ontwikkel vaardigheden om klachten professioneel op te lossen, lastige situaties te beheersen en zelfs boosheid om te zetten in kansen. Leer de kunst van klanttevredenheid in elke situatie!

Wat leer je tijdens deze workshop?

Werk je in de reisbranche en wil jij leren hoe je zelfs in de lastigste situaties tevredenheid creëert? Dan is deze workshop voor jou!

In deze workshop leer je:

  • Hoe je klachten professioneel oplost
  • Hoe je lastige situaties beheerst
  • Hoe je boosheid om kunt zetten in kansen

De workshop is interactief en praktijkgericht. Je leert door te doen en te oefenen met situaties die je zelf meebrengt. Zo kun je de vaardigheden meteen in de praktijk toepassen.

Deze workshop is geschikt voor:

  • Medewerkers met enige ervaring in klantcontact die hun klantenservice willen verbeteren
  • Medewerkers met enige ervaring in klantcontact die lastige situaties effectief willen aanpakken

Details

Datum: 30 november 2023

Tijd: 13.00 – 16.00 uur

Spreker: Daan Tel

Kosten: Early Bird €129,- p.p. t/m 14 oktober. Vanaf 15 oktober €149,- p.p. Neem je iemand uit je organisatie mee? Dan krijgt diegene nog eens 10% korting!

Deelnemers: Minimaal 10 en maximaal 15 deelnemers.

Let op: Deze workshop is volgeboekt. Inschrijven kan alleen nog voor de wachtlijst. Zodra iemand zich afmeldt, komt er een plekje vrij en nemen we contact met je op.

Wie is Daan Tel?

Daan Tel is ruim 10 jaar werkzaam als coach en trainer. Dat laatste vooral op het gebied van excellent klantcontact. Hij is persoonlijk, inspirerend, humoristisch en scherp. De rol, om als trainer en coach de menskant van een organisatie te ontwikkelen, voelde voor hem direct als gegoten. Hij beseft dat hij als trainer altijd zichzelf meeneemt. In plaats van te leunen op modellen en theorieën, vertrouwt hij op wat hij zelf aanvoelt en waarneemt als onderdeel van de groep.

 

Meer info of vragen

Heb je vragen over deze workshop? Neem dan contact op via info@reiswerk.nl

Meer evenementen

1 okt 2024

13:00 - 16:30

Storkstraat 24, Leusden

Workshop: Timemanagement

Tijd om de touwtjes in handen te nemen! Ben jij bij deze, speciaal op maat gemaakte, worksho...

Lees verder

4 jul 2024

11:00 - 12:00

Webinar: Nieuwe cao reisbranche, wat betekent dit voor mij?

In mei 2024 hebben werkgeversorganisatie ANVR en vakbonden CNV en FNV een breed pakket aan nieuwe...

Lees verder
cta

Niet gevonden wat je zocht?

We helpen je graag verder

Neem contact met ons op en we zorgen voor een passend antwoord op jouw vraag.