Travel College module van de week: Klantgerichtheid in het klantencontact

Banner_Website_Wk182020_Webinar_2.jpg.jpg

Juist in deze tijd kan je vast wel wat hulp en tips gebruiken om je klanten zo goed mogelijk te woord te staan. Want anders dan we gewend zijn, gaan de gesprekken momenteel voornamelijk over het annuleren of verplaatsen van een geboekte reis. In deze onzekere tijd vinden klanten het vaak prettig om gehoord te worden en hebben ze vooral ook aandacht en duidelijkheid nodig. Hoe leg je zo goed mogelijk de situatie uit aan klanten en hoe zorg je dat je jezelf zo klantvriendelijk en behulpzaam mogelijk opstelt?
 
Om je hiermee te helpen hebben wij op Travel College het Webinar “Klantgerichtheid in het klantencontact” geplaatst. In deze Webinar leer je hoe je belangen van de klant kan dienen, zonder dat je de belangen van de eigen organisatie en van jezelf uit het oog verliest.
 
Mocht je daarnaast hulp nodig hebben met het beantwoorden van de meest gestelde vragen over de Corona Voucher, kijk dan ook eens in Travel College bij de Essential FAQ Corona Voucher.
 

cta.png

Niet gevonden wat je zocht?

We helpen je graag verder

Neem contact met ons op en we zorgen voor een passend antwoord op jouw vraag.