Reiswerk Learning Event 2017

Op 20 juni 2017 organiseerden we het Reiswerk Learning Event 2017, een event bedoeld voor opleiders, werkgevers en werknemers in de reisbranche. Het thema was dit jaar New skills, new learning. Waar we je inspiratie hebben willen geven over hoe het nieuwe leren eruit ziet voor de medewerkers van de toekomst. 

Geniet na met de foto’s, de filmpjes en de presentatiesheets en laat je inspireren met de whitepapers en het praktijkvoorbeeld van het nieuwe of blended learning van Bright Alley, met hun leergang voor cabin attendents van KLM. Be inspired and never stop learning!

Sprekers & Inspiratie

Frank Oostdam (directeur ANVR) deed de aftrap. Frank schetste de reis van Travel Tomorrow naar Travel Experience Tomorrow naar Future Proof Travel Employee. En hoe nu verder? Niet 2020 - 2025 afwachten. De sector moet nu veranderen!
Download hier zijn presentatie en de whitepaper.


Vervolgens kwam Debby Jansen (Directeur Capgemini Academy) met een framework voor employability met harde (technische) en zachte (mindset, drijfveren) skills. Kijk naar kansen voor medewerker en organisatie om mee te groeien naar de toekomst. Employability is voor niemand hetzelfde. Reskill, upskill, improve the aptitude (talent), coaching, all you can train. Do's en don'ts. Maar bovenal een verhelderende blik op het nieuwe leren.
Download hier haar presentatie en de whitepaper.

De 3e spreker Jeroen Persoons is van Springest, een vergelijkingssite voor opleidingen en trainingen in Europa en een populair leerplatform voor grote organisaties. Jeroen vertelde hoe Springest als eerste in Nederland het Amerikaanse Holacracy-model geimplementeerd, een manier van werken zonder top-down management-structuur. Autoriteit wordt verdeeld over alle medewerkers in een organische, platte structuur. Jeroen vertelde over deze organisatievorm en welke skills dat vraagt van medewerkers. Ook deelde hij de nieuwste leertechnieken en leermethoden met ons. Download hier zijn presentatie en de whitepaper.

Tenslotte vertelde Rogier Heezemans van Bright Alley hoe zij voor KLM de basisleergang voor Cabin Attendants hebben vernieuwd en daarbij nieuwe digitale leervormen hebben gebruikt. De leergang werd niet alleen korter, maar ook de kwaliteit van de dienstverlening ging omhoog. Download hier zijn presentatie en de whitepaper.

 

Meer weten? 

Meer weten over Leergang voor KLM van Bright Alley  of over Springest en holacracy? Lees dan het blog op TravelNext: https://www.travelnext.nl/klm-nieuwe-leren-praktijk-springest-holocracy-model-travel/

Waar heb jij een vraag over?

0
Je hebt aangegeven geen toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Sommige functies werken mogelijk niet zonder cookies. Mocht je jouw keuze willen wijzigen, dan kan dit altijd middels deze cookie-consent pop-up. Meer weten over de cookies die we gebruiken? Ga naar onze cookie-informatiepagina. Bekijk hier het privacybeleid van Reiswerk voor meer informatie over hoe wij met jouw persoonsgegevens omgaan.