Team 4

Op deze pagina stellen wij de talenten van team 4 aan jullie voor. Dit team heeft veel van elkaar geleerd door de combinatie van verschillende studieachtergronden en aangeleerde methodieken. Het team bestaat uit: Jennifer Soer, Amber Oostindie, Britt Koen, Ichelle van Kleeff, Karlijn Hadderingh, Thom Harmsel, Bob Jongkind & Tobias Lootens. 

Op deze teampagina vind je alles om deze talenten beter leren kennen, waaronder hun persoonlijke pitches. En natuurlijk vertellen wij je op deze pagina ook meer over hun concept: E-ways. Experience today, Save tomorrow. Volgens team 4 dé nieuwe manier om niet alleen op je bestemming, maar ook van je reis er naartoe een fantastisch avontuur te maken.

Ichelle van Kleeff

Jennifer Soer

Bob Jongkind

Thoma Harmsel

Britt Koen

Tobias Lootens

Karlijn Haddringh

Het idee: E-ways.

Het beste uit het leven halen met je gezin, genieten van je tijd en nieuwe ervaringen opdoen. Dit is waar vakantie over gaat. Om het beste voor te hebben met je familie, maar ook met de toekomst, introduceren wij E-Ways. Dé nieuwe manier om niet alleen op je bestemming, maar ook van je reis er naartoe een fantastisch avontuur te maken.

Onze unieke combinatie van ultramoderne elektrische (zelfbesturende) auto's en het gepersonaliseerde pakket biedt je de reis zonder zorgen. E-Ways maakt gebruik van duurzame oplossingen waardoor de reis niet alleen aangenamer is, maar ook bijdraagt aan een beter vooruitzicht voor jou en je kinderen.


 

E-ways is opgezet met als doel het stimuleren van duurzaam toerisme. De markt zal benaderd worden door middel van online marketing. Hierbij zal de focus in de beginfase liggen op het creëren van naamsbekendheid. E-ways zal aanwezig zijn op sociale media kanalen, zal blogs inzetten, vlogs en andere vormen van online marketing zoals re-marketing en SEA. Tevens zullen er persreizen plaatsvinden waarbij influencers worden ingezet zodat zij hun ervaringen van E-ways kunnen delen. De tools die worden ingezet zullen leiden tot het verkrijgen en vasthouden van prospects en leads.
 
Het is belangrijk om de USP’s van E-ways te communiceren richting de doelgroep. Naast dat het duurzamer is dan vliegvakanties zal E-ways zich tevens richten op het creëren van een totaalbelevenis van de complete reis. Zo zullen consumenten zeggen “we zijn met een Tesla naar Italië gegaan” met de nadruk op Tesla en niet meer dat ze “gewoon” op vakantie zijn gegaan.
 
Er wordt gefocust op consumenten die duurzaamheid hoog in hun vaandel hebben staan. Om de CO2 uitstoot van het toerisme te verminderen is er ingezet op het ontwikkelen van een concept waarbij er elektrische auto’s worden ingezet om de CO2 uitstoot van vliegtuigen te minimaliseren.

Focus op realisatie
E-ways is dan ook niet zomaar een idee van dit team. De studenten hebben een grote focus op de daadwerkelijke realisatie van E-ways en zijn op zoek naar mogelijkheden om dit in de reiswereld op te zetten.

Team 4: "Niet alleen tijdens maar ook na afloop van de Travel Challenge zijn we nog steeds enthousiast over ons idee en hebben we onderling (nog steeds) hecht contact. We hebben veel positieve reacties ontvangen op het concept en onze inzet als team. Het lijkt ons als team supertof om te kijken of er in de reiswereld een dusdanige interesse is om E-ways ook daadwerkelijk te realiseren."
 

De aanpak van het team

Door gebruik te maken van de verschillende expertises binnen ons team op het gebied van marketing, toerisme, IT en AI is het ons gelukt het concept van meerdere kanten te belichten. We maakten gebruik van een democratische besluitvorming door de grote beslissingen te nemen door middel van stemmen. Op deze manier kwam iedereen aan het woord en stond iedereen achter de beslissingen die genomen werden.

Toen eenmaal de grote lijnen voor het concept vast lagen, braken we het team op in vier teams van twee die elk een onderdeel binnen zijn of haar expertise op zich namen. Met een strakke tijdsplanning, taakverdeling en ingeplande grote meetings om te sparren en ideeën voor te houden aan elkaar, kregen we in het korte tijdsbestek veel voor elkaar.
 

De succesformule

Vanaf het eerste moment was er al een goede klik binnen het team. Als er iets was wat veranderd moest worden pakte we dit meteen aan. Maar vooral de combinatie van professionaliteit en gezelligheid is wat ons een top team maakte. Het gevoel dat iedereen elkaar al jaren kende, maakte het makkelijk om ideeën met elkaar te delen en naar elkaar te luisteren, zonder dat iemand zich bezwaard of ongehoord voelde.

Daarnaast gaven we elkaar ook voldoende ruimte. Ook de combinatie van onze verschillende studieachtergronden en aangeleerde methodieken hielp ons out of the box te denken en hierdoor hebben we veel van elkaar kunnen leren.
 

Waar heb jij een vraag over?

0
Je hebt aangegeven geen toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Sommige functies werken mogelijk niet zonder cookies. Mocht je jouw keuze willen wijzigen, dan kan dit altijd middels deze cookie-consent pop-up. Meer weten over de cookies die we gebruiken? Ga naar onze cookie-informatiepagina. Bekijk hier het privacybeleid van Reiswerk voor meer informatie over hoe wij met jouw persoonsgegevens omgaan.