Een calamiteit op een reisbestemming? Wat gebeurt er dan achter de schermen?

Gepubliceerd op: 10-07-2017

Werken in de reisbranche betekent uitdagend en afwisselend werk. Geen dag is hetzelfde! En dat is zeker zo als er op een reisbestemming een calamiteit gebeurt. En deze zomer was het flink raak op het gebied van natuurgeweld. Een aarbeving in Kos, een bosbrand in Portugal en de afgelopen weken orkanen Irma, José en Maria. En nu een mogelijke vulkaan uitbarsting in Bali.

Wat gebeurt er op zo’n moment bij een reisbedrijf achter de schermen? En hoe werken allerlei functies binnen een reisbedrijf op zo'n moment met elkaar samen om de reizigers zo goed mogelijk te begeleiden? Vorig jaar nam Reiswerk een kijkje achter de schermen bij Thomas Cook Nederland om antwoorden op deze vragen te krijgen. 
 

Waar heb jij een vraag over?

0
Je hebt aangegeven geen toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Sommige functies werken mogelijk niet zonder cookies. Mocht je jouw keuze willen wijzigen, dan kan dit altijd middels deze cookie-consent pop-up. Meer weten over de cookies die we gebruiken? Ga naar onze cookie-informatiepagina. Bekijk hier het privacybeleid van Reiswerk voor meer informatie over hoe wij met jouw persoonsgegevens omgaan.