Flinke toename online leren op Travel College

Gepubliceerd op: 10-06-2020

Ondanks dat de reismedewerkers heftige maanden achter de rug hebben, zijn ze niet bij de pakken neer gaan zitten. Zo hebben ze onder andere flink in hun eigen ontwikkeling geïnvesteerd, door verschillende cursussen te volgen op Travel College. Niet alleen de hoeveelheid gebruikers, maar ook het aantal gevolgde modules per persoon hebben wij flink zien toegenomen tijdens de corona crisis. We geven je graag een kijkje in de cijfers van ons online leerplatform.
 
Nóg meer reismedewerkers zijn online gaan leren
De afgelopen maanden zijn ruim 750 extra reismedewerkers bij ons aan het online leren geslagen. Daarmee heeft Travel College inmiddels al bijna 4.250 gebruikers die vol energie aan hun persoonlijke ontwikkeling werken: samen hebben ze al 14.657 e-learnings, webinars en essentials gevolgd. In april en mei werd er per persoon gemiddeld aan zes modules per maand deelgenomen, ruim twee keer zoveel dan in dezelfde periode vorig jaar. Reismedewerkers zetten de extra tijd die ze hadden door de coronacrisis dus goed in door hun kennis bij te spijkeren. Het fijne van online leren is dat je dit kunt doen waar en wanneer het jou uitkomt. Dat zal nu natuurlijk voornamelijk thuis zijn, maar wat betreft het tijdstip ben je misschien wel flexibeler dan ooit.
 
Dit zijn de populairste modules
Onze reismedewerkers zijn voornamelijk in de e-learnings gedoken, waarbij ze uitgebreid aandacht hebben besteed aan een onderwerp waar ze (nog) beter in wilden worden. Daarnaast waren ook de essentials erg in trek. Die kun je namelijk makkelijk even tussendoor doen, want in een paar minuten tijd krijg je een shot waardevolle informatie over een heel specifiek onderwerp. Kort maar krachtig dus. En laten we onze webinars met interessante sprekers niet vergeten. Welke modules het meest populair zijn? Met stip op 1 is dat de e-learning Nederlands foutloos schrijven, gevolgd door Effectief communiceren en Time management. Het best bekeken webinar is Klantgerichtheid in het klantencontact, en de meest aangeklikte essential is ook een hele belangrijke: Effectief luisteren.
 
Nieuw aanbod op basis van actuele behoeften
We zijn meer dan ooit bezig om het aanbod van Travel College te laten aansluiten op de huidige situatie. Zo staat nu de kwartaallijn ‘Corona, efficiënt en gezond thuiswerken’ online, waarbij je onder andere meer leert over effectief online thuiswerken en videobellen. Wat voor ontwikkelingen er ook voor de deur staan, we proberen continu te voldoen aan de behoeften van de medewerkers in de reisbranche. Heb je interessante input of wil je graag een samenwerking aangaan? Laat het ons gerust weten via info@reiswerk.nl. We staan overal voor open!

Bekijk hieronder de cijfers en welke modules het meest gevolgd zijn. Deze infographics zijn geproduceerd door SkillsTown in samenwerking met Reiswerk.

Waar heb jij een vraag over?

0
Je hebt aangegeven geen toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Sommige functies werken mogelijk niet zonder cookies. Mocht je jouw keuze willen wijzigen, dan kan dit altijd middels deze cookie-consent pop-up. Meer weten over de cookies die we gebruiken? Ga naar onze cookie-informatiepagina. Bekijk hier het privacybeleid van Reiswerk voor meer informatie over hoe wij met jouw persoonsgegevens omgaan.