Maak kennis met Neuromarketing

Gepubliceerd op: 07-01-2022

Neuromarketing is vaak nog een onbekend terrein. Wat is het? Wat is de meerwaarde ervan en hoe werkt het precies in de praktijk? Dat leer je in de nieuwe e-learning: Neuromarketing. Nu beschikbaar op Travel College!

Klanten nemen 95% van hun beslissingen in het onbewuste brein. Dat onbewuste brein wordt ook wel systeem 1 genoemd (Daniel Kahneman, psycholoog & Nobelprijswinnaar). In systeem 1 maak je veel beslissingen snel, spontaan en op de automatische piloot. Dit houdt natuurlijk niet in dat jouw klant altijd direct overgaat tot een boeking van reis, maar wel dat de emotionele ervaring een belangrijke rol speelt in het keuzeproces. Om jouw klant dus echt te begrijpen in zijn of haar gedrag moet je inzicht krijgen in de onbewuste en emotionele ervaringen van hem/haar op jouw website. De onderzoeksmethode neuromarketing maakt dit mogelijk!
Daar waar data ons inzicht geven in bijvoorbeeld ons klikgedrag, helpt neuromarketing onderzoek om de onderliggende oorzaken bloot te leggen. Door deze inzichten toe te voegen aan je marketing strategie, kun je je online klantreis verbeteren. Met als resultaat meer boekingen & een hogere omzet. Interessant toch?

Ga direct aan de slag op Travel College en maak in een uurtje kennis met neuromarketing. Sluit deze e-learning af met een toets. Haal je een voldoende op deze toets? Dan ontvang je een persoonlijk certificaat!

Waar heb jij een vraag over?

0
Je hebt aangegeven geen toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Sommige functies werken mogelijk niet zonder cookies. Mocht je jouw keuze willen wijzigen, dan kan dit altijd middels deze cookie-consent pop-up. Meer weten over de cookies die we gebruiken? Ga naar onze cookie-informatiepagina. Bekijk hier het privacybeleid van Reiswerk voor meer informatie over hoe wij met jouw persoonsgegevens omgaan.