Module van de week in Travel College: Customer Journey

Gepubliceerd op: 15-03-2021

Wil jij meer leren over de klantreis? Volg dan de e-learning Customer Journey op Travel College. 

Customer Journey
Heel voorzichtig werd er tijdens de persconferentie op dinsdag 8 maart gesproken over reizen in de zomer. Concreet werd dit helaas nog niet, dat wordt het hopelijk op de volgende persconferentie, maar vakantiegangers kunnen natuurlijk wel al boeken. Om te zorgen dat een klant bij jou boekt en niet bij de concurrent is het belangrijk om te weten hoe zijn of haar klantreis op weg naar een boeking eruit ziet. Hoe komt de klant bij jou terecht? Wat is belangrijk in zijn/haar keuzeproces? In de e-learning: Customer Journey leer je hoe je deze ‘klantreis’ in kaart brengt zodat je jezelf onderscheidt van de concurrentie!

Travel College
Juist in deze tijd is het belangrijk dat elke reisprofessional de mogelijkheid heeft om zichzelf te blijven ontwikkelen, want zo staan we nog sterker in de huidige situatie. Travel College is gratis beschikbaar voor alle medewerkers in de reisbranche en biedt een breed scala aan modules die elke reisprofessional verder helpen in zijn of haar persoonlijke ontwikkeling.
 
Benieuwd? Ga direct aan de slag via www.travelcollege.nl
 

Waar heb jij een vraag over?

0
Je hebt aangegeven geen toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Sommige functies werken mogelijk niet zonder cookies. Mocht je jouw keuze willen wijzigen, dan kan dit altijd middels deze cookie-consent pop-up. Meer weten over de cookies die we gebruiken? Ga naar onze cookie-informatiepagina. Bekijk hier het privacybeleid van Reiswerk voor meer informatie over hoe wij met jouw persoonsgegevens omgaan.