Module van de week in Travel College: Klantvriendelijkheid

Gepubliceerd op: 26-11-2020

Iedere week besteden we extra aandacht aan een module in Travel College. Juist in deze tijd is het namelijk belangrijk dat elke reisprofessional de mogelijkheid heeft om zichzelf te blijven ontwikkelen, want zo staan we nog sterker in de huidige situatie. Klantvriendelijkheid is daarom deze week onze uitgelichte module.

Klantvriendelijkheid 
Het keyword afgelopen jaar was toch wel klantvriendelijkheid. Corona bracht en brengt veel problemen met zich mee in de reiswereld, waarbij iedereen met man en macht probeert om de klant zo tevreden mogelijk te houden. Maar ook in ‘normale’ tijden kunnen er natuurlijk vervelende situaties ontstaan. In de essential ‘Klantgerichtheid bij problemen’ ontdek je hoe je klantgericht om kunt gaan met problemen. Wat de aard van het probleem ook is, als je de gegeven stappen toepast, ga je in ieder geval oplossingsgericht te werk.
 
Travel College
Juist in deze tijd is het belangrijk dat elke reisprofessional de mogelijkheid heeft om zichzelf te blijven ontwikkelen, want zo staan we nog sterker in de huidige situatie. Travel College is gratis beschikbaar voor alle medewerkers in de reisbranche en biedt een breed scala aan modules die elke reisprofessional verder helpen in zijn of haar persoonlijke ontwikkeling.
 
Benieuwd? Ga direct aan de slag via www.travelcollege.nl

Waar heb jij een vraag over?

0
Je hebt aangegeven geen toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Sommige functies werken mogelijk niet zonder cookies. Mocht je jouw keuze willen wijzigen, dan kan dit altijd middels deze cookie-consent pop-up. Meer weten over de cookies die we gebruiken? Ga naar onze cookie-informatiepagina. Bekijk hier het privacybeleid van Reiswerk voor meer informatie over hoe wij met jouw persoonsgegevens omgaan.