Nieuwe e-learning: Customer Service Experience

Gepubliceerd op: 19-01-2021

Een goede klantenservice is belangrijker dan ooit. Het is nu eenmaal een stukje branding geworden, en daarbij: in deze onzekere tijd hebben reizigers vaak te maken met extra vragen en onzekerheden bij het boeken van een vakantie. Maar ook als ze straks eenmaal op de bestemming zijn, kunnen zich problemen voordoen waardoor ze je nodig hebben. Aan jou de taak om voor je klanten klaar te staan en ze gerust te stellen. Het doel? Van iedere interactie met de klant een positieve ervaring maken. Hoe je dat realiseert, leer je in onze nieuwe e-learning Customer Service Experience.
 
Een uurtje vol waardevolle tips
Die positieve klantervaring creëren klinkt makkelijker dan het is. Je hebt namelijk niet alleen te maken met verschillende situaties, maar óók met verschillende type klanten. Waar de een al snel tevreden is, kan de ander het bloed onder je nagels vandaan halen. Dan kan vriendelijk blijven best een uitdaging zijn. Want hoe ga je nu het beste om met een klant waarbij zijn of haar emoties ontzettend hoog zitten? Hoe krijg je je klant rustig, zodat je samen een goede oplossing kunt bedenken? En hoe vind je dan die oplossing? Kortom: hoe zorg je voor een uitstekende customer service? Tijdens de e-learning Customer Service Experience word je door expert Loek de Wijze bijgespijkerd met kennis waar je ontzettend veel aan hebt. In 60 minuten leer je: 

  • hoe het model ‘Aanvang, Analyse, Aanbod, Afsluiting’ structuur kan geven aan het contact met je klanten;
  • hoe je klanttypen herkent en met ze omgaat;
  • hoe je goed luistert, samenvat en doorvraagt om de échte klantvraag te achterhalen;
  • wat voor aanbod je aan je klant kunt bieden en waarom ‘Nee’ ook een goed antwoord kan zijn;
  • hoe je het klantcontact positief afsluit;
  • hoe je je eigenaarschap neemt in het realiseren van het aanbod aan je klant.

 Ontvang een persoonlijk certificaat
Deze e-learning kun je als reismedewerker gratis volgen op Travel College, op een moment dat het jou uitkomt. Als je wilt, kun je afsluiten met een toets. Heb je een voldoende te pakken, dan ontvang je een persoonlijk certificaat. Op Travel College vind je trouwens nog veel meer interessante e-learnings, webinars, essentials en podcasts waar je echt wat aan hebt. Neem snel een kijkje en begin vandaag nog met je persoonlijke ontwikkeling!

Waar heb jij een vraag over?

0
Je hebt aangegeven geen toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Sommige functies werken mogelijk niet zonder cookies. Mocht je jouw keuze willen wijzigen, dan kan dit altijd middels deze cookie-consent pop-up. Meer weten over de cookies die we gebruiken? Ga naar onze cookie-informatiepagina. Bekijk hier het privacybeleid van Reiswerk voor meer informatie over hoe wij met jouw persoonsgegevens omgaan.