Travel College gaat door; klantvriendelijkheid

Gepubliceerd op: 18-10-2021

Reismedewerkers maken met zoveel enthousiasme gebruik van Travel College, dat we hebben besloten om onze samenwerking met SkillsTown voort te zetten. Bij een nieuw jaar horen natuurlijk flink wat nieuwe e-learnings, van Hybride samenwerken tot Italiaans in twee weken. Vanaf maandag 4 oktober staan ze al online. Het zijn niet alleen cursussen, webinars, essentials en podcasts, maar ook nieuwe vormen van leren: we-learnings en scans. Komende maand lichten we elke week een aantal nieuwe learnings uit. Deze week; klantvriendelijkheid.
 
Klantvriendelijkheid: wendbaar, weerbaar en omgaan met agressie
Uiteraard blijven we op Travel College ook veel aandacht besteden aan klantgerichtheid. Dit is niet alleen van belang in het geval van e-mail, telefoon en face-to-face, ook via social media en WhatsApp zoeken steeds meer consumenten de reisorganisatie op. Tijdens het webinar Wendbaar en weerbaar bij klantgerichtheid volg je een Q&A met Jerry Downing, de grondlegger van webcare en WhatsApp als servicekanaal bij Transavia. Deze bevlogen social media-trainer en –spreker blikt terug op een jaar vol veranderingen, en vertelt hoe je in zulke tijden je bedrijf of klantcontactcentrum nou wendbaar en weerbaar kunt opstellen. Een ander nieuw webinar is Omgaan met agressie. Wellicht kom je tijdens je werk weleens in aanraking met een klant die zó vol emoties zit, dat het volledig uit de hand loopt. Tijdens dit webinar leer je aan de hand van het agressiemodel om te gaan met verschillende soorten agressie. Je oefent met casussen hoe je adequaat reageert, zodat jij en je collega's veilig jullie werk kunnen doen.
 
Wacht niet te lang…
Heb je nog wat ‘oude’ learnings op je lijstje staan die je graag wilt volgen? Wacht dan niet te lang, want vanaf november wordt een aantal cursussen uit het oude aanbod verwijderd. Dit geldt lang niet voor alle cursussen. Hier vind je welke cursussen per 1 november worden verwijderd. Zorg dus dat je deze cursussen uiterlijk 31 oktober hebt afgerond.  
 
Reiswerk blijft graag bijdragen aan jullie (persoonlijke) ontwikkeling. We wensen jullie veel succes met ons nieuwe uitdagende leeraanbod!

Waar heb jij een vraag over?

0
Je hebt aangegeven geen toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Sommige functies werken mogelijk niet zonder cookies. Mocht je jouw keuze willen wijzigen, dan kan dit altijd middels deze cookie-consent pop-up. Meer weten over de cookies die we gebruiken? Ga naar onze cookie-informatiepagina. Bekijk hier het privacybeleid van Reiswerk voor meer informatie over hoe wij met jouw persoonsgegevens omgaan.