Travel College module van de week: Klantgerichtheid in het klantencontact

Gepubliceerd op: 30-04-2020

Juist in deze tijd kan je vast wel wat hulp en tips gebruiken om je klanten zo goed mogelijk te woord te staan. Want anders dan we gewend zijn, gaan de gesprekken momenteel voornamelijk over het annuleren of verplaatsen van een geboekte reis. In deze onzekere tijd vinden klanten het vaak prettig om gehoord te worden en hebben ze vooral ook aandacht en duidelijkheid nodig. Hoe leg je zo goed mogelijk de situatie uit aan klanten en hoe zorg je dat je jezelf zo klantvriendelijk en behulpzaam mogelijk opstelt?
 
Om je hiermee te helpen hebben wij op Travel College het Webinar “Klantgerichtheid in het klantencontact” geplaatst. In deze Webinar leer je hoe je belangen van de klant kan dienen, zonder dat je de belangen van de eigen organisatie en van jezelf uit het oog verliest.
 
Mocht je daarnaast hulp nodig hebben met het beantwoorden van de meest gestelde vragen over de Corona Voucher, kijk dan ook eens in Travel College bij de Essential FAQ Corona Voucher.
 

Waar heb jij een vraag over?

0
Je hebt aangegeven geen toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Sommige functies werken mogelijk niet zonder cookies. Mocht je jouw keuze willen wijzigen, dan kan dit altijd middels deze cookie-consent pop-up. Meer weten over de cookies die we gebruiken? Ga naar onze cookie-informatiepagina. Bekijk hier het privacybeleid van Reiswerk voor meer informatie over hoe wij met jouw persoonsgegevens omgaan.