Aftermovie van inspirende kick-off Travel Challenge

Gepubliceerd op: 17-05-2019

Op vrijdag 10 mei kwamen de studenten en deelnemende bedrijven samen voor de aftrap van de Travel Challenge 2019. Met het Corendon Village Hotel Amsterdam als decor werd het een inspirerende middag. Niet alleen hebben de 80 talenten van dit jaar met elkaar kennis gemaakt. Ook zijn ze inhoudelijk ondergedompeld in de reiswereld. Het was een geweldige start van dé business course in de reiswereld. Benieuwd naar de aftermovie? Bekijk de video onder dit artikel. 


 

De Future Travel Industry 

Hubert van Velden heeft de branche tot leven laten komen met "de schets van de reiswereld". Een mooie start van een innoverende middag. De 80 studenten gaan straks tijdens de business course in acht teams aan de slag om een innovatief concept voor de reisbranche te bedenken. Tijdens de kick-off hebben de deelnemers uitleg gekregen over de case: "Hoe ziet de Future Travel Industry eruit? Bepaal deze toekomst zelf!".
 

Start teambuilding

​Samen met Monique van Aalst hebben de deelnemers ontdekt waar hun kracht ligt door middel van een Persoonlijke Profiel Analyse en toelichting. Op basis van deze Persoonlijke Profiel Analyses is een effectieve teamindeling bekengemaakt. Ook is gelijk gestart met de eerste teambuilding en zijn alle teams op de foto gegaan.


 

Happy Scrum Master & Serious Gaming

Als afsluiter is Nancy Beers met de deelnemers aan de slag gegaan rondom "Eat-Sleep-Play-Repeat." Een eerste inkijk als Happy Scrum Master rondom Serious Gaming. Één van de innovatieve onderwerpen tijdens de Travel Challenge 2019. 


Innoverende opzet met diversiteit

Seré Seesing (Reiswerk): "Dit jaar hebben wij de Travel Challenge naar een hoger niveau getrokken. Niet alleen hebben we een grote diversiteit aan opleidingen, ook worden de talenten op alle vlakken geprikkeld om zich te ontwikkelen."

De talenten komen in aanraking met innovatieve technieken zoals Scrum & Agile projectmanagement, Design Thinking, Serious Gaming en Liberating Structures. De opzet van het programma is vernieuwend met elementen als een Playshop Visual Storytelling, Datadriven Onderzoek, maar ook retrospectives in teamverband. 
 

Ready for take off

De middag werd afgesloten met een kennismakingsspel tijdens de borrel in de Skybar van het Corendon Village Hotel Amsterdam. Met uitzicht op Schiphol en een groep ambitieuze talenten die staan te trappelen om de reisbranche in te stromen kon hier maar één conclusie getrokken worden: "De Travel Challenge 2019 is ready for take-off!" 

Meer informatie over de Travel Challenge 2019? Bekijk onze speciale eventwebsite: www.travel-challenge.nl

Waar heb jij een vraag over?

0
Je hebt aangegeven geen toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Sommige functies werken mogelijk niet zonder cookies. Mocht je jouw keuze willen wijzigen, dan kan dit altijd middels deze cookie-consent pop-up. Meer weten over de cookies die we gebruiken? Ga naar onze cookie-informatiepagina. Bekijk hier het privacybeleid van Reiswerk voor meer informatie over hoe wij met jouw persoonsgegevens omgaan.