Reisbedrijf van de toekomst

Welke trends zijn bepalend voor het reisbedrijf van de toekomst en hoe speel je daar als reisbedrijf op in? Het ANVR-rapport Travel Tomorrow geeft een overzicht van een groot aantal trends die bepalend zijn voor de toekomst van travel en geeft reisbedrijven handvaten hoe zij hun businessmodel kunnen aanpassen op de reiziger van de toekomst. Alles begint bij de customer experience. Daarom heeft Travel Tomorrow vier persona’s met hun customer journey uitgewerkt. Die persona’s en hun customer journey geven elk reisbedrijf de basis om een strategie en een businessmodel uit te werken die toekomstbestendig is.
 

Waar heb jij een vraag over?

0
Je hebt aangegeven geen toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Sommige functies werken mogelijk niet zonder cookies. Mocht je jouw keuze willen wijzigen, dan kan dit altijd middels deze cookie-consent pop-up. Meer weten over de cookies die we gebruiken? Ga naar onze cookie-informatiepagina. Bekijk hier het privacybeleid van Reiswerk voor meer informatie over hoe wij met jouw persoonsgegevens omgaan.