Nieuwe HR-meeting! Meld je gratis aan voor 'Jouw rol als strategische partner in de organisatie' op 25 september in Nieuwegein. Meer informatie en aanmelden, klik hier.

Workshop: Lastige gesprekken voeren met klanten

De basis voor succesvolle klantgesprekken

11 november 13:00

Kantoor Reiswerk,
Storkstraat 24,
3833LB Leusden

Schrijf je in
workshoplastigegesprekken(1).jpg

Met deze workshop ontdek je hoe je het beste uit jezelf kunt halen om dat vervolgens te gebruiken in het contact met jouw klanten. Klanten worden steeds mondiger en soms loopt het gesprek niet prettig. Hoe maak je van elk klantcontact dan toch een succes?

Wij gaan aan de slag met jouw typologieën en jouw kernkwaliteiten. Waarom lukt het met de ene klant wel en de andere niet om een goede klik te krijgen? Wanneer je inzicht krijgt in jouw eigen kernkwaliteiten en weet wat jouw valkuilen en uitdagingen zijn, dan ben je beter in staat om met alle klanten om te gaan en zal je veel minder gesprekken als lastig ervaren. Wanneer jij precies weet waar je goed in bent, kan je dit beter inzetten in het contact met alle typen klanten. Zo word je nog succesvoller in jouw contacten met klanten.  

In deze workshop leer je:

  • Wat zijn je valkuilen en waar je persoonlijke kernkwaliteiten liggen
  • Hoe je een positieve communicatie-ervaring creëert vanuit jouw eigen voorkeursstijl en die van de ander
  • Inzicht in bevorderende en belemmerende overtuigingen
  • Inzicht in de verschillende klanttypen op basis van het DAS-model
  • Werken met de het kernkwadrant van Daniel Ofman
  • Waarom aanpassen en verbinding maken zo belangrijk is
  • Hoe je de behoeften van klanten begrijpt op basis van typologieën

Resultaten:

  • Je snapt beter waarom mensen doen wat ze doen en zeggen wat ze zeggen
  • Je weet beter wie je bent, waar je staat en waar je naar toe wil
  • Je kent jouw persoonlijke kernkwaliteiten en zet deze bewust in
  • Je bent beter in staat om met verschillende type mensen te communiceren
  • Het scheelt een hoop frustratie voor jou én de klant!

Voor wie is deze workshop?

Voor medewerkers in de reisbranche, die al ervaring hebben met klantcontact en willen leren hoe ze hun eigen kwaliteiten kunnen inzetten voor succesvolle klantgesprekken.

Details

Datum: 11 november 2023

Tijd: 13.00 – 17.00 uur

Spreker: Lenny de Boeck

Kosten: Early Bird € 179,- per person tot 19 september. Vanaf 20 september € 199,- per persoon (dit tarief is voor organisaties die zijn aangesloten bij de CAO reisbranche).

Voor organisaties die niet zijn aangesloten bij de cao reisbranche: Early Bird € 279,- per persoon tot 19 september en vanaf 20 september € 299,- per persoon.

Deelnemers: Minimaal 8 en maximaal 10 deelnemers.

(Er kan per mailadres 1 deelnemer worden geregistreerd, gebruik per persoon een eigen mailadres)

Bekijk hier ons annuleringsbeleid.

lennyb.jpg

Wie is Lenny de Boeck?

Lenny werkt al meer dan 18 jaar als trainer in optimale klantbeleving en sales en sinds 2012 doet zij dit met haar eigen bedrijf Salescom Solutions. Laat je héle organisatie werken aan een optimale klantbeleving!

Na trajecten met Salescom Solutions maken medewerkers en managers een echte, oprechte verbinding met de klant en met elkaar. En vanuit die verbindingen ontstaan de juiste resultaten. Met mensen samen nieuwe resultaten bereiken en de klant optimaal bedienen is haar passie. Middels praktijkgerichte en energieke trainingen krijgt zij mensen in beweging.

Meer info of vragen

Heb je vragen over deze workshop? Neem dan contact op via info@reiswerk.nl

Meer evenementen

25 sep 14:00

Ravensewetering 1, Nieuwegein

HR-meeting: Jouw rol als strategische partner in de organisatie versterken

HR is zo veel meer dan alleen administratie, uitvoerende taken en ad-hoc zaken oplossen. Maar hoe maak je als HR-professional (óf leidinggevende met HR-taken...

Lees verder
cta.png

Niet gevonden wat je zocht?

We helpen je graag verder

Neem contact met ons op en we zorgen voor een passend antwoord op jouw vraag.