Travel Tomorrow MeetUp Artificial Intelligence op 13 september

Gepubliceerd op: 17-07-2018

Dat technologie de reisbranche op zijn kop gaat zetten, daar is iedereen het wel over eens. Maar uit welke hoek komt die disruptie? Tijdens de Travel Tomorrow Artificial Intelligence MeetUp wordt daarom het fenomeen artificial intelligence onder de loep genomen.

De Travel Tomorrow expertgroep verdiepte zich het afgelopen jaar met dertig experts in Artificial Intelligence en schreef er een rapport over. Tijdens de MeetUp geeft Erik van Breusegem (SIMON) een overzicht van waar we staan en wat de toekomst mogelijk brengt. Wat is bijvoorbeeld het verschil tussen Artificial Intelligence, machine-learning en deep learning? Kan Artificial Intelligence echt het menselijk brein evenaren of zelfs overtreffen?

Daarna komen de praktische toepassingen aan bod met behulp van praktijkcases van Schiphol, Travel with Zoey en Skyscanner. Wil je hier meer over weten? Kom dan naar de gratis Travel Tomorrow Artificial Intelligence MeetUp op 13 september 2018, in de Jaarbeurs Utrecht. 
Aanmelden

Voorlopig programma

(onder voorbehoud van wijzigingen):

15.30u Ontvangst met koffie en thee
16.00u
 
Artificial Intelligence: wat kan er nu, en waar gaat het heen?
Erik van Breusegem. Technologie-ondernemer, SIMON
16:40u
 
AI in de praktijk: How data science enables  Schiphol to become the best digital airport in the World
Julio Peironcely – Head of Data Science team, Schiphol Group
17:05u
 
AI in de praktijk: casus digital travel assistant
Rajneesh Badal, Founder Travel with Zoey
17.30u
 
AI in de praktijk; casus chatbox
Marijke Cortenbach, Growth Executive, Skyscanner
17.55u Vragen
18.00u Afsluitende netwerkborrel
19.00u Einde

Meer lezen over de AI-transformatie van de reisbranche?

Enkele weken geleden heeft Reiswerk een artikel geschreven over de AI-transformatie van de reisindustrie. Van Google Maps en chat bots tot de scores van reis-apps die online boeken eenvoudig maken, AI heeft zijn klauwen gezet in de reisindustrie - en laat deze niet meer los. Daar is een eenvoudige reden voor; internet zorgt er voor dat het boeking van vluchten, hotels en huurauto’s volledig online plaats kan vinden. Er is nu dus al veel data beschikbaar over al onze reisgewoonten en het zorgt ervoor dat het gebruik van AI-algoritmen, maatwerkoplossingen en chat bots steeds gewoner en logischer worden. En daar komt bij dat het ”vergroten van het geluk van de klant” een bewezen manier is om 'conversiepercentages te maximaliseren' en de kassa te laten rinkelen. Lees het artikel hier.

Waar heb jij een vraag over?

0
The web site is now storing only essential cookies on your computer. If you don't allow cookies, you may not be able to use certain features of the web site including but not limited to: log in, buy products, see personalized content, switch between site cultures. It is recommended that you allow all cookies.