Laat de waarde van je online reisorganisatie stijgen door A/B testen!

Als online reisorganisatie wil je steeds weer nieuwe bezoekers op je website binnen halen, ze een reis laten boeken en uiteindelijk loyale klanten laten worden. Dit doe je door je websiteonderdelen zoals je pagina’s en design conversie verhogend in te richten. Maar hoe bepaal je nou wat daadwerkelijk werkt? Dat is waar a/b testen om de hoek komt kijken!

thumbnail1u2p7h5r.jpg

Met een a/b-test vergelijk je twee verschillende paginavarianten van jouw online reisorganisatie: een oude en nieuwe versie. Door statistiek toe te passen, toets je of de nieuwe variant tot meer conversie leidt. Je vergelijkt dus eigenlijk het gedrag van bezoekers op paginavarianten met elkaar.

In onze nieuwe e-learning; betrouwbaar a/b testen leer je hoe je een a/b test betrouwbaar uitvoert en interpreteert. Een waardevolle tool om de waarde van je online reisorganisatie te laten stijgen!

Ga direct aan de slag op Travel College en maak in een uurtje kennis met A/B testen. Sluit deze e-learning af met een toets. Haal je een voldoende op deze toets? Dan ontvang je een persoonlijk certificaat!

cta.png

Niet gevonden wat je zocht?

We helpen je graag verder

Neem contact met ons op en we zorgen voor een passend antwoord op jouw vraag.