Nieuwe marketing e-learnings op Travel College

Afgelopen maand zijn er op Travel College maar liefst twee nieuwe e-learnings mét bijbehorende toetsen bijgekomen op het gebied van marketing. Na het volgen van deze modules weet jij je organisatie weer een stapje verder vooruit te brengen!

new-skills_training_105499757.jpg

Hoe haal je het meest uit je marketing budget? Niet iedere reisorganisatie heeft een groot marketing budget. In de e-learning Conversieattributie leer je hoe je de waarde van de verschillende marketingkanalen inschat en hoe je op basis daarvan de juiste marketingmix kiest. Zo zet je je (beperkte) budget effectief in en behaal je het grootste rendement! Om te testen of je de kennis goed onder de knie hebt sluit je af met een toets. Haal je een voldoende, dan krijg je een certificaat!

Wanneer jouw klanten een prachtige reis gemaakt hebben, komen ze graag bij je terug voor het boeken van een volgende reis. Met deze klanten heb je al een relatie opgebouwd en ze kennen het verkoopproces. Toch is het zaak hier eens goed bij stil te staan. De klantreis voor een terugkerende klant verschilt wel degelijk van de klantreis voor een nieuwe klant. In de e-learning Customer Journey voor terugkerende klanten leer je hoe je je klantreis optimaliseert voor klanten die bij je terugkomen en hoe je de relatie met deze klant verder uitdiept. En dit is zeker niet onbelangrijk! Een terugkerende klant is namelijk geneigd om sneller tot een aankoop over te gaan, meer te besteden (denk aan cross- en upselling) en bovendien deelt een terugkerende klant zijn ervaringen sneller met vrienden en familie. Hoog tijd dus om hier een uurtje tijd in te investeren!

Maak snel een gratis account aan op Travel College of log in met je bestaande account en blijf jezelf ontwikkelen!

cta.png

Niet gevonden wat je zocht?

We helpen je graag verder

Neem contact met ons op en we zorgen voor een passend antwoord op jouw vraag.