Module van de maand oktober: klantgerichtheid in het klantcontact

05 okt 2022

Klantgerichtheid, het is één van de belangrijkste vaardigheden die nodig is voor een succesvolle carrière in de reisbranche. Maar juist in deze tijd, kan je vast wel wat hulp en tips gebruiken om je klanten zo goed mogelijk te woord te staan. De module van de maand oktober in Travel College; klantgerichtheid in het klantcontact gaat je hierbij helpen!

adult balloon beautiful 1236678

Helaas gaan de gesprekken momenteel voornamelijk over de onzekerheid op Schiphol. Klanten vinden het vooral prettig om gehoord te worden en hebben aandacht en duidelijkheid nodig. Hoe sta je de klant zo goed mogelijk te woord? En dit zonder de belangen van je eigen reisorganisatie uit het oog te verliezen? In het webinar klantgerichtheid in het klantcontact geeft Mieke Hinfelaar je in 30 minuten bruikbare tips en inzichten om het beste met je klanten om te gaan. Denk bijvoorbeeld aan vijf bruikbare stappen in klantgericht communiceren en de verschillende typen klanten.

Maak snel een gratis account aan op Travel College of log in met je bestaande account en ontdek wat wel werkt in jouw klantgerichtheid en wat juist niet.  

cta

Niet gevonden wat je zocht?

We helpen je graag verder

Neem contact met ons op en we zorgen voor een passend antwoord op jouw vraag.