AI en ChatGPT toepassen in je werk? Schrijf je in voor de workshop en leer de basisprincipes! Meer informatie en inschrijven, klik hier.

Onderscheid jouw reisbedrijf met een futureproof customer service

19 jul 2021

Maar hoe zorg je daar voor? Dat leer je in de nieuwe e-learning op Travel College; Futureproof Customer Service. Bij het online verkopen van reizen is er geen mogelijkheid om je klant direct te woord te staan. Maar de klant verwacht wel om direct contact op te kunnen nemen wanneer er vragen zijn. Uit onderzoek blijkt dat een slechte klantenservice een reden is om niet meer terug te komen bij een bedrijf. Als je dus wilt dat je klanten bij jou boeken, en de volgende keer ook weer terugkomen, dan is het belangrijk dat je het klantcontant, de customer service, goed regelt.

In de e-learning; Futurepoof Customer Service leer je hoe je met je customer service echt iets kan toevoegen aan waarde voor zowel je klanten, als je bedrijf. Dit doe je door jouw customer service afdeling zo op te zetten en in te richten dat het niet alleen nu goed werkt, maar ook meegaat met de toekomstige trends.

De e-learning is ontwikkeld vanuit de samenwerking tussen Reiswerk en Thuiswinkel.org. Nadat Reiswerk eind 2018 het gratis online leerplatform Travel College lanceerde, lanceerde Thuiswinkel begin 2019 de e-Academy. Daar waar in Travel College de focus ligt op soft skills en reisbranche specifieke trainingen, ligt de focus bij Thuiswinkel op het ontwikkelen van e-learnings met een focus op e-commerce. Door onze partnership met de e-Academy, zijn al de e-learnings uit de e-Academy ook aanwezig in het aanbod van Travel College. Dus of het nu gaat om het verbeteren van je soft-skills, je travel skills OF je digital business skills, Travel College is voor jou the place to be. De e-learnings zijn op ieder moment en in jouw eigen tempo te volgen.

Wil je direct aan de slag? Kijk dan hier!

Veel leerplezier!

cta

Niet gevonden wat je zocht?

We helpen je graag verder

Neem contact met ons op en we zorgen voor een passend antwoord op jouw vraag.