AI en ChatGPT toepassen in je werk? Schrijf je in voor de workshop en leer de basisprincipes! Meer informatie en inschrijven, klik hier.

Travel Tomorrow MeetUp Artificial Intelligence op 13 september

17 jul 2018

artificial intelligence 3382507 1280.jpg

Dat technologie de reisbranche op zijn kop gaat zetten, daar is iedereen het wel over eens. Maar uit welke hoek komt die disruptie? Tijdens de Travel Tomorrow Artificial Intelligence MeetUp wordt daarom het fenomeen artificial intelligence onder de loep genomen.

De Travel Tomorrow expertgroep verdiepte zich het afgelopen jaar met dertig experts in Artificial Intelligence en schreef er een rapport over. Tijdens de MeetUp geeft Erik van Breusegem (SIMON) een overzicht van waar we staan en wat de toekomst mogelijk brengt. Wat is bijvoorbeeld het verschil tussen Artificial Intelligence, machine-learning en deep learning? Kan Artificial Intelligence echt het menselijk brein evenaren of zelfs overtreffen?

Daarna komen de praktische toepassingen aan bod met behulp van praktijkcases van Schiphol, Travel with Zoey en Skyscanner. Wil je hier meer over weten? Kom dan naar de gratis Travel Tomorrow Artificial Intelligence MeetUp op 13 september 2018, in de Jaarbeurs Utrecht. 
Aanmelden

Voorlopig programma

(onder voorbehoud van wijzigingen):

15.30u Ontvangst met koffie en thee 16.00u
  Artificial Intelligence: wat kan er nu, en waar gaat het heen?
Erik van Breusegem. Technologie-ondernemer, SIMON 16:40u
  AI in de praktijk: How data science enables  Schiphol to become the best digital airport in the World
Julio Peironcely – Head of Data Science team, Schiphol Group 17:05u
  AI in de praktijk: casus digital travel assistant
Rajneesh Badal, Founder Travel with Zoey 17.30u
  AI in de praktijk; casus chatbox
Marijke Cortenbach, Growth Executive, Skyscanner 17.55u Vragen 18.00u Afsluitende netwerkborrel 19.00u Einde

Meer lezen over de AI-transformatie van de reisbranche?

Enkele weken geleden heeft Reiswerk een artikel geschreven over de AI-transformatie van de reisindustrie. Van Google Maps en chat bots tot de scores van reis-apps die online boeken eenvoudig maken, AI heeft zijn klauwen gezet in de reisindustrie - en laat deze niet meer los. Daar is een eenvoudige reden voor; internet zorgt er voor dat het boeking van vluchten, hotels en huurauto’s volledig online plaats kan vinden. Er is nu dus al veel data beschikbaar over al onze reisgewoonten en het zorgt ervoor dat het gebruik van AI-algoritmen, maatwerkoplossingen en chat bots steeds gewoner en logischer worden. En daar komt bij dat het ”vergroten van het geluk van de klant” een bewezen manier is om 'conversiepercentages te maximaliseren' en de kassa te laten rinkelen. Lees het artikel hier.

cta

Niet gevonden wat je zocht?

We helpen je graag verder

Neem contact met ons op en we zorgen voor een passend antwoord op jouw vraag.