Nieuws
Gepubliceerd op: 21-01-2021
Afgelopen dinsdag heeft Reiswerk de zeer succesvolle webinar Nieuwe CAO’s in de reisbranche, wat betekent dit voor mij? gegeven. In 45 minuten spraken Loes Dreschler (CNV) en Frank Radstake (ANVR) over de vier CAO’s, wat de wijzigingen precies in hielden en was er ruimte voor vragen. De webinar is nu terug te kijken op Travel College.
Bekijk het bericht
Gepubliceerd op: 19-01-2021
Een goede klantenservice is belangrijker dan ooit. Het is nu eenmaal een stukje branding geworden, en daarbij: in deze onzekere tijd hebben reizigers vaak te maken met extra vragen en onzekerheden bij het boeken van een vakantie. Aan jou de taak om voor je klanten klaar te staan en ze gerust te stellen. Het doel? Van iedere interactie met de klant een positieve ervaring maken. Hoe je dat realiseert, leer je in onze nieuwe e-learning Customer Service Experience.
Bekijk het bericht
Gepubliceerd op: 18-01-2021
Vorige week donderdag was het weer tijd voor het jaarlijkse Travel Congress. Dit jaar was het gehele congress online te volgen. Eén van de hoogtepunten van de dag (voor veel mensen) was de talk van Danielle Braun. Tijdens haar talk sprak ze over het begrip ‘liminaliteit’. Wij leggen het verder voor je uit.
Bekijk het bericht