Innovatie & Inspiratie

Innoveren? Check dan even deze 7 regels

Gepubliceerd op: 14-09-2021

Innovatie. Mensen denken dan vaak meteen aan een grote verandering die door één iemand is bedacht. Maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Groot of klein, samen of alleen: houd deze zeven regels in je achterhoofd!
Lees verder

Innovatie & Inspiratie

Storytelling als fundamentele communicatie

Gepubliceerd op: 26-08-2021

Storytelling verdiept zich als serieuze methode in organisaties. Het brengt mensen samen en is de voedingsbodem om verandering tot stand te brengen. Daarmee is het ook een geweldige manier om jouw boodschap te communiceren en medewerkers te motiveren. Maar wat gebeurt er momenteel op het gebied van storytelling en welke trends zien we? 
Lees verder

Innovatie & Inspiratie

Vijf tips om de zichtbaarheid, klantbetrokkenheid en winst van je social media te vergroten

Gepubliceerd op: 19-08-2021

Hoe vergroot je de zichtbaarheid, betrokkenheid en winst van je social media kanalen? In dit artikel vind je enkele tips en trends die experts uit de reiswereld gebruiken om zoveel mogelijk uit social media te halen.
Lees verder

Innovatie & Inspiratie

7 manieren om Design Thinking in te zetten voor innovatie

Gepubliceerd op: 09-08-2021

Design thinking komt in de reisbranche steeds vaker om de hoek kijken: een methode die probleemoplossend werkt, en innovatie op een creatieve manier vormgeeft. We geven je zeven manieren om design thinking in te zetten voor innovatie en het oplossen van problemen.
Lees verder

Innovatie & Inspiratie

6 lessen van Netflix over social media marketing

Gepubliceerd op: 03-08-2021

Met meer dan 209 miljoen abonnees in 97% van alle landen heeft Netflix de hele wereld veroverd. Natuurlijk dankzij hun steengoede aanbod, maar óók hun social media strategie droeg bij aan dit succes. Leer snel de 6 lessen van Netflix over social media marketing!
Lees verder

Innovatie & Inspiratie

6 key elementen voor klantenservice via social media

Gepubliceerd op: 13-07-2021

Wanneer consumenten een vraag of probleem hebben, willen ze zo snel mogelijk een antwoord of oplossing krijgen. Maar liefst 67% gaat hiervoor naar social media. Heel belangrijk dus om klantenservice onderdeel te maken van je social media strategie. We geven je zes belangrijke elementen om dit succesvol voor elkaar te krijgen.
Lees verder

Werken voor merken

Waar heb jij een vraag over?

0
Je hebt aangegeven geen toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Sommige functies werken mogelijk niet zonder cookies. Mocht je jouw keuze willen wijzigen, dan kan dit altijd middels deze cookie-consent pop-up. Meer weten over de cookies die we gebruiken? Ga naar onze cookie-informatiepagina. Bekijk hier het privacybeleid van Reiswerk voor meer informatie over hoe wij met jouw persoonsgegevens omgaan.