Nieuws

Storytelling als fundamentele communicatie

Gepubliceerd op: 11-07-2019

Storytelling verdiept zich als serieuze methode in organisaties. Het brengt mensen samen en is de voedingsbodem om verandering tot stand te brengen. Daarmee is het ook een geweldige manier om jouw boodschap te communiceren en medewerkers te motiveren. Maar wat gebeurt er momenteel op het gebied van storytelling en welke trends zien we? 

Bekijk het bericht

AI als middel om klanten “gelukkig” te maken en de kassa te laten rinkelen

Gepubliceerd op: 10-07-2019

Dat de reisindustrie een AI-transformatie ondergaat is geen verrassing meer. Van Google Maps en chat bots tot de scores van reis-apps die online boeken eenvoudig maken, AI heeft zijn klauwen gezet in de reisindustrie - en laat deze niet meer los. Het ”vergroten van het geluk van de klant” is immers een bewezen manier om 'conversiepercentages te maximaliseren' en de kassa te laten rinkelen.

Bekijk het bericht

Culturele diversiteit is goed voor innovatie en winstgevendheid

Gepubliceerd op: 26-06-2019

Om te blijven concurreren moeten bedrijven altijd op zoek naar innovatie. Een van de beste manieren om zichzelf en hun product te transformeren is het creëren van meer diversiteit binnen het bedrijf, zo blijkt uit onderzoek. Diverse teams blijken namelijk innovatiever te zijn. En innovatieve bedrijven blijken niet verwonderlijk ook winstgevender te zijn.

Bekijk het bericht

Werken voor merken

Waar heb jij een vraag over?

0
Je hebt aangegeven geen toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Sommige functies werken mogelijk niet zonder cookies. Mocht je jouw keuze willen wijzigen, dan kan dit altijd middels deze cookie-consent pop-up. Meer weten over de cookies die we gebruiken? Ga naar onze cookie-informatiepagina. Bekijk hier het privacybeleid van Reiswerk voor meer informatie over hoe wij met jouw persoonsgegevens omgaan.