Werken en Solliciteren

10 vaardigheden die jou héél succesvol zullen maken

Gepubliceerd op: 21-10-2021

Hoe word je nou ├ęcht succesvol? Sommigen zeggen dat het door geluk komt, anderen dat het alleen lukt door keihard te werken. Uiteindelijk is het een combinatie van beide, plus een paar extra ingredi├źnten. Wat je definitie van succes ook is, deze 10 vaardigheden kunnen je helpen om het sneller te bereiken.
Lees verder

Werken en Solliciteren

Werkplezier is een belangrijke waarde voor duurzame inzetbaarheid en bevlogenheid in het werk

Gepubliceerd op: 23-09-2021

Werkplezier in de reisbranche wordt door het grootste aantal medewerkers genoemd als belangrijke waarde voor het werken in de reisbranche. Waarom is het zo belangrijk dat werkgeluk op de HR-agenda staat? Is werkgeluk niet gewoon een hype? Werkgeluk als businessmodel. Wat houdt dat in?
Lees verder

Werken en Solliciteren

Stress voor je sollicitatiegesprek? Zo ga je die te lijf!

Gepubliceerd op: 16-09-2021

De dag van je sollicitatiegesprek komt steeds dichterbij en je voelt de spanning stijgen. Met deze 7 tips ga je die stress te lijf!
Lees verder

Werken en Solliciteren

8 voor- en nadelen van hybride werken

Gepubliceerd op: 07-09-2021

Toen we vorig jaar maart hoorden dat we noodgedwongen thuis moesten gaan werken, dachten veel reismedewerkers: hoe dan? Destijds lag de focus vaak op de nadelen, maar vandaag de dag zien zowel werkgevers als werknemers ook wel veel voordelen van deze manier van werken. Wij zetten de voor- en nadelen nog even voor je op een rij.
Lees verder

Werken en Solliciteren

Remote werken: op welk niveau zit jouw reisorganisatie?

Gepubliceerd op: 06-09-2021

De afgelopen maanden bleek dat er vanuit reisorganisaties veel behoefte is aan tips om zo goed mogelijk op afstand te werken, en daarbij verbinding te houden met het team. Maar wist je dat er vijf niveaus zijn van op afstand werken? We leggen ze stuk voor stuk aan je uit.
Lees verder

Werken en Solliciteren

Veilig werken - Omgaan met emoties van klanten

Gepubliceerd op: 26-07-2021

Met het continu veranderen van de regels rondom reizen slaat bij klanten de onzekerheid toe over hun geboekte reis. Ze kloppen aan bij de reisorganisatie voor meer duidelijkheid. Gaat het gesprek niet helemaal zoals ze hadden gehoopt, dan kunnen de emoties hoog oplopen met misschien zelfs woede en agressie tot gevolg. Hoe komt die agressie tot stand, en hoe kun je hier als reismedewerker het beste mee omgaan?
Lees verder

Werken voor merken

Waar heb jij een vraag over?

0
Je hebt aangegeven geen toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Sommige functies werken mogelijk niet zonder cookies. Mocht je jouw keuze willen wijzigen, dan kan dit altijd middels deze cookie-consent pop-up. Meer weten over de cookies die we gebruiken? Ga naar onze cookie-informatiepagina. Bekijk hier het privacybeleid van Reiswerk voor meer informatie over hoe wij met jouw persoonsgegevens omgaan.